Voordat we beginnen doen we onderzoek en verkennen we jouw organisatie en merk om jouw behoeften volledig te begrijpen. We doen dit samen of co-creëren op een meer chique manier van zeggen. Als team beantwoorden we een aantal vragen:
Wie is de doelgroep/persona van uw merk?
Wie zijn ze, hoe denken en voelen ze zich, wat hebben ze nodig of verwachten ze van het merk? Samen met het merk en de onderzoeksresultaten beslissen we op wie we ons zullen richten.
2. Wat is de werkelijke behoefte?
Het is essentieel om volledig te begrijpen wat de gekozen doelgroep wil en voelt. Relevantie bepaalt succes. Dit doen we ook door te luisteren naar de klanten van de merken.
3. Conceptontwikkeling
Het is tijd om de behoeften van jouw doelgroep te vertalen naar een opmerkelijk en opvallend concept. Onze belangrijkste taak is om jouw merk er tegelijkertijd authentiek en uitdagend uit te laten zien.
4. Hoe bereiken we uw klant?
De vraag is hoe je het meeste uit het vaste budget kunt halen. We zetten ons concept om in een mediaplan. Dit kan zowel online als offline media zijn. Of naar de winkelvloer.
5. Hoe kunnen we de grootste impact maken?
Impact = herhaling x opmerkelijkheid. Hoe kunnen we de impact van de concepten maximaliseren? Na de lancering van het concept is het cruciaal om het resultaat goed in de gaten te houden, snel te leren en waar nodig aan te passen om er het meeste uit te halen. Of het nu gaat om meer verkoop, naamsbekendheid of merkervaring. Of nog beter: alle drie tegelijk.