Red Bull Unforeseen visual identity
Red Bull Unforeseen gaat over het ontdekken van onverwachte kunstvormen of optredens binnen een festival. In BRUTUS in Rotterdam kun je verdwalen in de bijzondere ruimtes van De Witte Aap, Pretty Girls Like Trap Music, Bound45, Supermercado, Atelier van Lieshout en KFC. De line-up bracht het Rotterdamse nachtleven tot leven met een combinatie van live […]
Het Sterke Werk Identity
Een geheel nieuwe merkidentiteit voor ‘Het Sterke Werk’. De visuele identiteit bestaat ui een authentieke krachtpatser die het tillen van een fles tot een kunst verheft. Dit is een online platform voor premium en exclusieve sterke dranken dat bars, restaurants en slijterijen door heel Nederland levert. Dorst gekregen? Ga naar: hetsterkewerk.nl
Doets Reizen restyling
Voor Doets reizen in Heerhugowaard hebben we de gehele identiteit vernieuwd. Doets Reizen is een onafhankelijk reisbureau dat hoogwaardige reizen organiseert, voornamelijk naar de VS, Canada en IJsland. Het reisbureau werd in 1981 opgericht door Jan Doets. Toen Jans dochter Elske Doets het bedrijf overnam, heeft zij het aangepast en naar een hoger niveau getild. […]
National Park Rescue extinction campaign
Om het uitsterven van verschillende wilde dieren in de Nationale Parken in Zimbabwe te helpen voorkomen, ondersteunen we National Park Rescue door onze tijd te doneren. We helpen deze Britse liefdadigheidsorganisatie om het bewustzijn te vergroten en, nog belangrijker, om donoren te vinden die zich betrokken voelen bij deze zaak. Dit hebben we gedaan door […]
Red Bull Activatie Johan Cruijff ArenA
Red Bull-activatie voor Red Bull Energy Drink en Sugarfree. Deze activatie wordt getoond tijdens evenementen bij de verkooppunten in de Johan Cruijff ArenA. We hebben deze animatie gecreëerd nadat Red Bull de vraag bij ons had uitgezet om een energieke, speelse, frisse en opvallende video wilden hebben om de verkoop te stimuleren.
De Kikvorsch identity restyling
Restyling van de identity van De Kikvorsch bier groothandel in Deest. De Kikvorsch werkt al meer dan vijftig jaar voor tientallen en met honderden speciaalbiermerken. Onderhouden ze contacten met onze afnemers door het hele land. Adviseren ze over het beste speciaalbier. En leveren ze de kratten, fusten, glazen en flessen aan de detail- en (horeca)groothandel. […]
Red Bull SoundClash 2022 visual identity
Visuele identiteit gecreëerd voor Red Bull SoundClash 2022. Red Bull SoundClash is een muziekevenement in de Gashouder in Amsterdam. Nederlandse supersterren Frenna en Ronnie Flex gaan een muzikale strijd aan. Ze zullen elkaars liedjes moeten uitvoeren en liedjes moeten combineren. Het publiek vormt de jury en de winnaar wordt bepaald op basis van de applausmeter. […]
Paaspop Red Bull Activaties
Activaties voor Red Bull op schermen tijdens Paaspop festival.
Obrigado animatie campagne
Obrigado 100% puur kokoswater heeft veel kwaliteiten en voordelen. Hoe kun je dit op een interessante maar vermakelijke manier laten zien? Hiervoor hebben een serie zeer kleurrijke, stop-motion video’s gecreëerd die elk een voordeel uitlichten. Deze serie is vooral gebruikt als social content op alle platvormen waarop Obrigado aanwezig is.